2010 m. kovo 9 d., antradienis

Paieškos sistemos

Atlikus paieška anglų kalba pavykdavo rasti daug ir tikslesnių atsakymų negu lietuvių kalba, naudojant visas paieškos sistemas. Deja Lietuva nėra sukūrusi jokios geros paieškos sistemos, kuri bent iš dalies galėtų konkuruoti su google ar yahoo paieškos sistemomis. Blogų paieškos sistemose išsiskyrė google, bet joje buvo daug šiukšlių, todėl geriausiai pasirodė technocrati. Rss paieškos sistemos nerodė tikslaus rezultatų gavimo skaičiaus, geriausia pasirodė rssmicro.com Socialinių tinklų svetainėse abi svetainės http://delicious.com/ ir Digg.com pasirodė naujoviškai ir patogiai iš vartotojo pusės.


Taip yra todėl, kad jie negalvoja apie kai kuriuos pagrindinius SEO elementus - tai, ko reikia jūsų ilgos formos tinklaraščio įrašui.

Jei turite išsamų ilgos formos turinį, tai nuostabu. Bet jei norite, kad turinys būtų efektyvus, turite tai apgalvoti turėdami SEO.

Patikėk manimi, aš žinau, kad tai gali būti sunku. Jūs jau dedate daug pastangų dėl turinio ir sunku prisiminti visą susijusį SEO.

Taigi aš sukūriau šį sąrašą, kad galėčiau jums padėti. Tai yra 27 SEO privalumai kiekvienam ilgos formos straipsniui.

Jie padės geriau įvertinti jūsų turinį, pagerinti matomumą ir pritraukti srautą į jūsų svetainę.

Geriausia, kad šiuos veiksmus visai nesunku naudoti. Net jei nieko nežinote apie SEO, galite naudoti kiekvieną iš šių patarimų.

Atidarykite naujausią tinklaraščio įrašą, pasiimkite kavos ir pasiruoškite pakeisti savo turinį.

Sužinokite, kaip aš naudoju SEO, kad sugeneruočiau 100 000 lankytojų per mėnesį.


1. Raktinių žodžių tyrimas

Skirkite laiko, kad rastumėte geriausią savo įrašo tikslinį raktinį žodį. Įsitikinkite, kad tai būdinga jūsų temai, ir apsvarstykite galimybę pasirinkti mažesnio konkurencijos raktinį žodį.

Tam puikiai tinka „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė ir „SEMrush“. Štai kaip galite iki galo naudoti raktinių žodžių planavimo priemonę.

2. Naudokite ilgų uodegų raktažodžius
Visi žino, kad straipsnyje turi būti pagrindinis žodis.

Tačiau nepakankamai svetainių naudoja raktinius žodžius.

Ilgosios uodegos raktiniai žodžiai yra –– jūs atspėjote –– ilgi raktiniai žodžiai, kurie tampa ypač specifiški. Juos dažnai lengviau vertinti ir jie nukreipia tikslinį srautą.

Štai pavyzdys iš „HubSpot“:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą